SweDeltaco erbjuder utökad produktgaranti

Varumärket DELTACO™ har funnits på den Skandinaviska marknaden sedan år 2007 och hittills har över 16 miljoner DELTACO™-produkter sålts. Sortimentet består idag av cirka 1500 artiklar som kan beskrivas som IT-tillbehör för hem, kontor och skola!

Kännetecknet för en DELTACO™-produkt är att den är prisvärd, har godkänd kvalité och att dess förpackning är butiksanpassad.

DELTACO™-produkter har produktinformation på svenska, finska, danska, norska och engelska. Även manualer är anpassade till de nordiska länderna (Se, Fi, Dk, No + Eng). Vi erbjuder dessutom slutkundssupport för DELTACO™-produkter.Vår support-avdelning finns tillgängliga för frågor och support på både mail och telefon!

Alla kablar märkta med DELTACO™ innefattas av en livstidsgaranti. Denna garanti har vi haft under de senaste 5 åren.

Nu har vi även utökat vår produktgaranti för övriga produkter till 3 år.

”3-års-garantin i sig är en stark intygelse på att vi litar på våra produkter samt att våra
konsumenter kan känna sig trygga i sina val”
Khazar Amini, Marknadschef, Swedeltaco

Med dessa fördelar i åtanke, - Välj DELTACO™ nästa gång du handlar!

För mer information kontakta:
Ali Motazedi, Vice VD
ali@deltaco.se
08-555 762 42

SweDeltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 20 år sedan. Deltaco har 76 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland, Danmark och Norge. För mer information se www.deltaco.se.

• produktgaranti
  • 3 års garanti