Beröva tjuvar nöjet att stjäla

Många av oss har oerhört mycket material samlat och sparat på datorn. Jobbdokument och loginuppgifter är bara två exempel på vad som kan finnas i det enorma arkiv som datorn är. Tänk så många ovärderliga och i många fall oersättliga filer som skulle gå förlorade om datorn blev stulen. Undvik en sådan situation med hjälp av Maclocks Security Lock Bracket stöldskyddsskena.

Nu har du äntligen möjlighet att låsa fast din laptop på ett enkelt och snyggt sätt. En av Maclocks bästa produkter, stöldskyddsskenan Security Lock Bracket, har nämligen blivit ännu bättre. Med en 1,8 meter lång vajerkabel och kabellås får du nu ett låshål på din MacBook Pro Retina som är helt i linje med designen på din laptop. Ett perfekt redskap för dig som vill försäkra dig om att datorn inte får fötter på en mässa, på kontoret eller varför inte demoexemplaret i butiken.

Macklock Security Lock Bracket installerar du enkelt genom att ta bort de fyra bakre originalskruvarna på långsidan och efter det sätter skenan på plats. Använd skenans skruvar för att installera den korrekt. Snabbt och enkelt gjort med andra ord. Vajerkabel med lås, 2 nycklar, kabellås, fyra skruvar, en skruvmejsel och instruktionsblad ingår i förpackningen.

Maclocks Security Lock Bracket finns både till MacBook Pro Retina 13" och 15” och går under artikelnamnen SH-355 och SH-354. De distribueras av SweDeltaco till återförsäljare i Sverige, Finland, Danmark och Norge.

• macbook
  • stöldskyddsskena
  • maclocks
  • sh-354
  • sh-355
  • security lock bracket
  • l

About Maclocks
Maclocks have been a premier designer and manufacturer of computer locking solutions since 1986 and are a part of Self Positioning Ltd. Maclocks have been working with their customers and partners to solve their security issues using innovation, the highest quality of materials, integrity and commitment to the highest level of customer service.