Bryt tystnaden

Sommaren kan vara lugn och skön, men ibland kanske den blir lite väl lugn. Du vill kanske ha lite musik, lite sommarprat eller bara kolla på någon riktigt bra film när regnet öser ner utanför. För de tillfällena kommer ett 2.1 högtalarsystem från Microlab väl till pass.

Oerhört snyggt designad kommer Microlabs 2.1 högtalarsystem i MDF-träkabinett. Systemet består av två satelliter, en subwoofer och medföljande fjärrkontroll vilket gör att det fungerar lika bra i ett vardagsrum med filmljud som primärt syfte som till att lyssna på radio eller hög musik. Det är du själv som har möjlighet att välja önskat användningsområde.

Högtalarsystemet har alltså FM-mottagare och mediaspelare vilket gör det möjligt att få in och lyssna på FM-radio på högtalarenheten, något som kan vara väldigt skönt för lata dagar i hängmattan. Det finns även möjlighet för dig att koppla in USB-minne eller varför inte ett SD-kort. Detta skapar i sin tur oanade möjligheter för att lyssna på din favoritmusik, podcast eller kanske musik som du har skapat själv.

Högtalarsystemet har en uteffekt på 46 W och ett frekvensomfång på 35-20 000Hz. Det finns ingång för RCA, USB, SDHC och 3,5mm stereo och utgång för dubbla RCA.

Microlab 2.1 högtalarsystem går under artikelnamn MLAB-103 och distribueras av SweDeltaco till återförsäljare i Sverige, Finland, Danmark och Norge.

• subwoofer
  • sateliter
  • 2.1 ljud
  • högtalare
  • högtalarsystem
  • microlab
  • mlab-103
  • mdf-träkabinett
  • fm-mottagare
  • mediaspelare

About Microlab
Microlab Technology is focused in acoustics and computer peripherals production. The company foundation was in 1998 as a result of pooling of interests of two huge businesses – American International Microlab and Chinese Shenzhen Microlab Technology. They produce high quality multimedia acoustic systems.