Deltaco inleder distributionssamarbete med Merskal

Samarbetet med Merskal breddar Deltacos utbud av trendiga mobiltillbehör

Distributionssamarbetet innebär goda nyheter för Deltacokunder eftersom Merskal-produkter nu finns att köpa i vårt sortiment. Elektroniktillbehör såsom mobilskal, mobilfodral, surfplattefodral, laptop skins, laddningskablar och högtalare m.m. är populära produkter med höga försäljningssiffror. Därför satsar Deltaco nu på Merskals trendiga mobiltillbehör!

Merskal är ett av Sveriges ledande varumärken inom till mobiltillbehör. De har ett populärt sortiment av både mobilskal och mobilplånböcker men även övriga tillbehör till mobiltelefonen. Den mest sålda kollektionen är Magneto som är en serie mobilplånböcker med den populära pop out-funktionen vilket innebär att skalet är helt löstagbart från plånboksdelen.

Merskals trendiga mobilskal riktar sig till den yngre generationen som regelbundet byter mobilskal. Sortimentet uppdateras varje säsong i form av olika kollektioner för att på så sätt ständigt kunna erbjuda trendiga och spännande produkter.

Med sin svenska kvalité och design har Merskal blivit ett populärt och välkänt varumärke med höga försäljningssiffror.