Det har aldrig varit enklare att övervaka ditt husdjur!

D-Link EyeOn Pet HD 360 är en trådlös husdjurskamera med pan-/tilt-funktionalitet och tvåvägskommunikation

Brukar du undra över vad din hund eller katt gör hemma hela dagen? Nu behöver du inte göra det längre! Med D-Link EyeOn Pet Monitor kan du hålla koll på ditt husdjur var du än är. Oavsett om du är hemma eller på resande fot, håller mydlink® Lite app (finns tillgänglig både på Appstore och Google Play) dig ansluten till ditt husdjur och låter dig hantera kamerans alla funktioner direkt från din mobila enhet.

Kameran har en 720p HD-bild så du inte missar en enda detalj. Blir det mörkt kan du fortfarande se upp till 5 meter med kamerans IR funktion. D-Link EyeOn Pet Monitor har även en inbyggd mikrofon och högtalare för en tvåvägskommunikation. Du kan trösta ditt husdjur med ljudet av din röst var du än är, spela upp en av fem förinspelade vaggvisor, och ta emot varningsmeddelanden när en rörelse eller högt ljud upptäcks.

D-Link EyeOn Pet Monitor har en inbyggd temperatursensor som låter dig styra temperaturen hemma. Du kan även välja att ta bilder eller spela in video direkt till din mobil.

Du kan läsa mer om produkten HÄR.

• hem
  • hus
  • hemma
  • smart home
  • smartphone
  • camera
  • kamera
  • cat
  • dog
  • hund
  • katt
  • pets
  • husdjur
  • d-link
  • dlink
  • övervakning
  • teknik
  • nyprodukt

Deltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 24 år sedan. Deltaco har 100 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland , Danmark, Norge och Litauen. Företaget ägs av DistIT AB som är listat på First North under kortnamnet DIST. För mer information se www.deltaco.se och www.distit.se.