Det man inte har i huvudet får man ha i USB-minnet

Såhär i juletid väcks många gamla minnen till liv samtidigt som nya ständigt skapas.  Litar du inte på ditt eget minne, eller kanske vill ha möjligheten att dela med dig av minnena fysiskt och visuellt kan det vara bra att också ha ett smidigt ställe att förvara dessa på. Med Verbatims USB 2.0 minne PinStripe får du plats att lagra minnen på upp till 64GB. Samtidigt väger den inte mer än 8,6 gram, snacka om smidig.

Givetvis är det inte bara minnen som kan samlas och sparas på ett USB-minne, den kan lika bra användas till att spara och transportera filmer, viktiga jobbdokument till möten och så vidare. Verbatims USB 2.0 minne PinStripe är liten och stor på samma gång. Stor på så vis att den har en minneskapacitet på hela 64GB, samtidigt som den bara väger 8,6 gram och är 5,4 cm bred. Med andra ord får du plats med stora mängder material, samtidigt som minnet i sig knappt tar upp någon plats eller kräver någon kraftansträngning att bära.

Svart till färgen är det ett diskret och stilrent litet minne som i dubbel bemärkelse är oerhört lätt att ta med sig. Det lilla minnet har många speciella funktioner, bland annat har den en utskjutsbar USB-kontakt och lösenordskydd. Verbatim PinStripe har en läshastighet på upp till 10 MB/s och en lagringshastighet på upp till 4 MB/s.

Det lilla USB-minnet med stort utrymme, PinStripe, från Verbatim går under artikelnamn V49065 och distribueras av SweDeltaco till återförsäljare i Sverige, Finland, Danmark och Norge.

• infällbar kontakt
  • utskjutbar usb-kontakt
  • lösenordsskydd
  • 8.6 gram
  • 64 gb
  • usb 2.0
  • usb-minne
  • pinstripe
  • verbatim
  • v49065
  • 64gb

About Verbatim
Since their beginning in 1969, Verbatim has been at the forefront of the evolution in data storage technology. Today Verbatim remains one of the most recognizable names in the data storage industry.