Duofäste för dina skärmar från EPZI

Monitorer letar sig in i alla möjliga miljöer. Men det är inte alltid lätt att veta var de ska stå. På golvet är de otympliga och tar plats, men väggen är ofta en mycket användbar och outnyttjad yta. Ett väggfäste överglänser dessutom inte din monitor, utan lämnar plats för det du vill visa.

ARM-439 från EPZI är ett stabilt väggfäste i aluminium, för enkel upphängning av dina monitorer. Det klarar av att bära två skärmar samtidigt, i storlekarna 45-55” vardera och med en totalvikt på 90 kg. Väggfästet kan vinklas upp till 20°, så att det känns behagligt för nacken att titta på monitorerna.

ARM-439 klarar flera VESA-standarder, bland annat 200x200mm, 600x600mm och det mesta däremellan. Det är därför sannolikt att ARM-439 klarar av VESA-standarden för dina monitorer. Detta EPZI-fäste är inte producerat för att hämma dig, utan för att fungera som ett mångsidigt tillbehör som kan användas även om du väljer att använda större eller mindre skärmar.

I förpackningen ingår manual och skruvar, för att du enkelt ska kunna montera ihop väggfästet.

• arm-439
  • epzi
  • väggfäste
  • monitor
  • skärm
  • tv
  • vesa

SweDeltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 20 år sedan. SweDeltaco har 80 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland , Danmark och Norge. Företaget ägs av DistIT AB som är listat på First North under kortnamnet DELT. För mer information se www.deltaco.se och www.deltacoab.se.