En USB-fläkt med autentisk känsla som underlättar arbetet

Pressmeddelande   •   Jun 19, 2014 15:00 CEST

Många är vi som gillar känslan av en svalkande bris mitt i sommarhettan.
Nu kan du uppleva samma känsla vart du än är med din laptop eller stationära dator tack vare denna USB-fläkt från DELTACO. Den är enkel att koppla in, vridbar 360 grader och fläktar fantastiskt skönt!

Du vet känslan, när du jobbar så hårt att svetten rinner och inte ens vatten hjälper.
När du sitter inomhus och jobbar framför datorn kan det ibland bli kvavt och jobbig luft att andas och när du är utomhus och sitter med din stationära dator söker du dig helst till skuggan.
Men med denna USB-fläkt, FT-750, från DELTACO kan du njuta av värmen och samtidigt ha fläktande luft i ansiktet medan du arbetar.

Den är vridbar 360 grader och har en på/av-knapp för simpel men effektiv användning.
Fläkten kopplar du in via USB och har en effekt på 2.5 Watt.
Med 10 cm i diameter får du i denna produkt en kraftfull fläkt som har ett bra luftflöde.
Fläkten är av bordsmodell och bladen av aluminium, alltså en helt vanlig fläkt med USB-koppling.

Testa gärna FT-755 och FT-758 som är denna produkts syster-fläktar.
De är 13 och 18 cm i diameter, bl.a. annat.