ExpressCard adapter för Thunderbolt!

Har du en modern dator från Apple och saknar möjligheten att använda dina kontrollerkort gjorda för ExpressCard? Deltaco som har adaptern som binder samman de både gränssnitten. ECHO-E34 från Sonnet är en adapter där du kan ansluta dina ExpressCard. Adaptern i sin tur ansluts med en Apple Thunderbolt-kabel till datorn.

Kompatibilitet
Adaptern fungerar med alla 34mm PCIe-baserade ExpressCard under förutsättning att det finns fungerande drivrutiner till den version av operativsystemet som används. Echo-E34 erbjuder en kostnadseffektiv metod att ansluta periferienheter som inte har nytta av Thunderbolts höga kapacitet utan klarar sig utmärkt med den lägre hastigheten som erbjuds via de ExpressCard-produkter du redan investerat i.

• echo-e34
  • thunderbolt