För dig som använder HDMI-Stick PC ...

Pressmeddelande   •   Sep 19, 2016 15:54 CEST

IB-118U3-SPC - En dockningsstation för din HDMI-Stick PC från ICY BOX

HDMI-Stick PCs är fantastiska. De kan förvandla alla HDMI-skärmar och TVn till en komplett dator. Allt du älskar med en stationär dator i en enhet som passar i handflatan. Den enda nackdelen är att den vanligtvis bara har två USB-portar och en micro-SD kortläsare.

Den här dockningsstationen lägger till USB 3.0-portar, en 2,5"/3,5"-plats för SATA/SSD-hårddiskar, stationen har även HDMI-utgång för anslutning av monitor till stationen.

IB-118U3-SPC distribueras av Deltaco och finns att köpa hos välsorterade återförsäljare av IT-tillbehör.

Deltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 24 år sedan. Deltaco har 100 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland , Danmark, Norge och Litauen. Företaget ägs av DistIT AB som är listat på First North under kortnamnet DIST. För mer information se www.deltaco.se och www.distit.se.