Låt fantasin bygga ditt mobilskal

Det är ofta man hör att det är viktigt att inte bara bejaka sina egna barn, utan även barnen inom oss. Det har Belkin tagit tillvara på när de designade sitt senaste mobilskal för iPhone 5, Belkin Lego Builder Case. Vrid tillbaka klockan några år, släpp hämningarna och plocka fram ditt eller ungarnas Lego. Nu är det dags att bygga ditt mobilskal, helt efter egen fantasi.

Är ungarna rastlösa i bilen, är det tråkigt i parken eller vill du bara få utlopp för din uppdämda kreativitet? Då är Belkin Lego Builder Case det perfekta valet för dig. Detta innovativa hårdplastskal för iPhone 5 kommer i två olika färgkombinationer, gul och röd samt lila och blå. Fram med lego och börja bygg.

Skalet är stötsäkert och går såklart att använda precis som vilket annat skal som helst. Med andra ord spelar det ingen roll om du är en tråkmåns eller inte, skalet fungerar lika bra som en platta för att bygga ett JAS Gripen i miniatyr som för att enbart användas med syfte att skydda din mobil.

Mobilskalen går under artikelnamnen IPNE-802 och IPNE-803 och distribueras av SweDeltaco till återförsäljare i Sverige, Finland, Danmark och Norge.

• Hobby

• ipne-802
  • ipne-803
  • belkin
  • mobilskal
  • lego
  • mobilskal lego
  • belkin lego builder case
  • lego builder case
  • iphone 5
  • iphone 5 accessories
  • iphone 5 cases
  • iphone 5 lego case
  • iphone 5 legoskal

About Belkin
Belkin International, Inc.
offers an extensive range of innovations designed to give computer and consumer electronics users seamless integration in their homes, cars, and on the go. Belkin, a privately held company founded in California in 1983, is the recognised global leader in connectivity solutions. Since their inception in 1983, Belkin has experienced an amazing 25 consecutive years of dramatic growth.