Låt inte vädret hindra dig från att ha koll på din säkerhet!

Zavio B8210 är en utomhus övervakningskamera som klarar all väder från -40°C till 60°C.

Zavios B8210 utomhus kamera är en megapixel kamera utrustad med den senaste generationen Sony Exmor sensor för att leverera en hög kvalité på videoupptagningen. B8210 kommer dessutom utrustad med en vidvinkel och smart IR vilket ger dig en IR räckvidd på hela 40m för superb funktionalitet dag som natt.

Kameran har en inbyggd fläkt och IP66-klassning, vilket möjliggör funktionalitet i extrema utomhusförhållanden från -40°C till 60°C.

B8210 är kompatibel med Zavio's CamGraba 2.0, en professionell NVR-mjukvara som dessutom medföljer, mjukvaran stöder upp till 64 IP-kameror, plug-and-play funktionalitet och ger dig en molntjänst som ger dig möjligheten att övervaka och ändra inställningar via mobila enheter.

• zavio
  • övervakning
  • säkerhet
  • surveillance
  • kamera
  • teknik

Deltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 23 år sedan. Deltaco har 100 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland , Danmark, Norge och Litauen. Företaget ägs av DistIT AB som är listat på First North under kortnamnet DIST. För mer information se www.deltaco.se och www.distit.se.