Ladda och förvara din Apple Watch på bästa sätt!

Ultron wStand 2 är ett ihopfällbart laddningsställ för Apple Watch

Ultron wStand 2 (180301) är den perfekta förvaringsplatsen för din Apple Watch, hemma, på kontoret eller på resande fot. Tack vare den fällbara mekanismen kan du enkelt stoppa den i väskan och ta med den överallt.

När du behöver ladda eller förvara din Apple Watch så är det bara att ta fram enheten, fälla upp den och ansluta din apple watch till stativet.Du har en perfekt synvinkel på displayen och klockan kan inte tappas eller bli skadad tack vare sin antiglidyta. Dessutom kan klockan laddas via Apples original laddkabel.

• laddning
  • tillbehör
  • teknik
  • new product
  • charging
  • apple
  • apple watch
  • utlron

Deltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 24 år sedan. Deltaco har 100 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland , Danmark, Norge och Litauen. Företaget ägs av DistIT AB som är listat på First North under kortnamnet DIST. För mer information se www.deltaco.se och www.distit.se.