Nu kan din iPad ersätta datorn!

Din iPad ska kunna fungera till mycket, vare sig det gäller jobb eller nöje. Men det inbyggda tangentbordet är klumpigt, osmidigt och täcker halva skärmen. DELTACO ser potentialerna för din iPad och introducerar därför TB-126 i sortimentet.

TB-126 erbjuder ett fysiskt tangentbord som är särskilt anpassat för Apples iOS-enheter med lightning-anslutning. Den har stilren layout i silver med vita tangenter, samt att den är tunn och lätt.

TB-126 kompletterar din iPad, och ersätter datorn när du är på språng. Tangentbordet fungerar lika bra på arbetsplatsen eller i skolan som den gör när du slösurfar i soffan.

Detta DELTACO-tangentbord är tillverkat enligt Apples MFI-program, med certifierade komponenter och delar. Alltså garanteras kvalitet och kompabilitet med Apple-produkter.

• tb-126
  • ipad
  • surfplatta
  • lightning
  • tangentbord
  • bärbart
  • apple mfi

SweDeltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 20 år sedan. SweDeltaco har 80 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland , Danmark och Norge. Företaget ägs av DistIT AB som är listat på First North under kortnamnet DELT. För mer information se www.deltaco.se och www.deltacoab.se.