Nyhet – Mer än Trådlös täckning, Total täckning med TL-WPA4530 KIT!

TL-WPA4530 KIT: AV500 Powerline AC750 Wi-Fi Kit

För första gången på TP-LINK´s Powerline sortiment så finns nu den senaste trådlösa tekniken 802.11AC i TL-WPA4530 KIT. Du kan skapa dual band trådlösa nät (simultant 300Mbits på 2,4GHz och 433Mbps på 5Ghz) vilket ger mer bandbredd och mindre störningar på det trådlösa förstärkta nätet. På TL-WPA4530 KIT så finns också tre 10/100Mbit/s nätverks uttag för exempel en TV-box som behöver blixtsnabbt nätverk.

Som på resten av TP-LINK´s powerline sortiment så finner du TP-LINK´s ”Wi-Fi Clone” som via en knapp tryckning på den trådlösa routerns WPS knapp och ”Wi-Fi” knappen på TL-WPA4530 KIT så klonas den trådlösa routerns SSID och krypterings nyckel till TL-WPA4530 KIT trådlösa enhet. Vilket gör installationen super enkel och ger samma inställningar på det förstärkta trådlösa nätverket, på exempel våning två som din befintliga trådlösa router. TL-WPA4530 KIT består av två enheter. En fast powerline enhet som placeras vid ett el-uttag nära din router, och kopplas in i din trådlösa routers nätverks uttag (fungerar med alla märken) samt en trådlös powerline enheter som skapar ett nytt trådlöst nätverk på exempel våning två i en villa. Signalen mellan TL-WPA4530 KIT enheterna går via el nätet i hushållet.

Så passa på att investera i TP-LINK´s trådlösa powerline KIT TL-WPA4530 KIT och förstärk ditt trådlösa nätverk för total täckning i ditt hem eller företag.

• trådlös
  • nytt
  • teknik
  • internet
  • wifi
  • wireless
  • täckninh
  • tplink
  • tp-link
  • nyprodukt

Deltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 24 år sedan. Deltaco har 100 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland , Danmark, Norge och Litauen. Företaget ägs av DistIT AB som är listat på First North under kortnamnet DIST. För mer information se www.deltaco.se och www.distit.se.