O helga natt, julens ljudligaste julklapp är här!

Liten men naggande god, så skulle man kunna beskriva nya Bluetune Bean från Divoom. En kraftfull portabel Bluetooth-högtalare som är liten och smidig att ha med sig var som helst. Anslut högtalaren till alla enheter med Bluetooth och njut av musik eller annat ljud i upp till 6 timmar utan att behöva tänka på laddning. Svårare behöver det inte vara att få bra ljud oavsett om du bygger ett hus eller ligger i soffan hemma.

Oavsett om du har tänkt bestiga Kebnekaise eller komposthögen på tomten underlättas det av sällskapet av bra musik. Tack vare karbinhaken kan du haka fast högtalaren där det passar bäst och sätta igång. Eller så kan du låta den vila bredvid dig och din favoritfåtölj. Hur du än väljer att göra kommer Divoom Bluetune Bean vara liten och smidig att hantera, utan att göra något som helst avkall på ljudkvaliteten.

Strömmar du ljud från din telefon behöver du inte vara orolig för inkommande samtal, Bluetune Bean har en inbyggd mikrofon vilket bäddar för handsfree-samtal via högtalartelefonen. Högtalaren är omsluten med ett gummerat hölje vilket gör den stöttålig, den väger dessutom inte mer än 107 gram. Den har ett inbyggt 400 mAh Lithium-ion batteri som laddas på bara 2,5 timmar. Bluetune Bean är utöver det dessutom utrustad med Bluetooth V 3.0 A2DP Stereo och har ett frekvensomfång på 100-22000Hz.

Högtalarna finns i en lång rad färger för att du ska hitta en som passar just dig, eller vad sägs om svart, gul, blå, rosa, röd och inte minst vit. Manual, USB Typ A - Micro B-kabel och karbinhake ingår i förpackningen. Vill du vara säker på att julklappen du ger bort kommer uppskattas, då ska du ge bort en Bluetune Bean från Divoom.

Den trådlösa högtalaren Bluetune Bean från Divoom går under artikelnamn BEAN, BEAN-B, BEAN-PK, BEAN-R, BEAN-W och BEAN-Y och distribueras av SweDeltaco till återförsäljare i Sverige, Finland, Danmark och Norge.

• Musik

• bean-w
  • bean-r

About Divoom
Divoom Technology Co.,Ltd.based in Singapore is dedicated to the research,design and development of Personal Audio System and Portable Audio Devices.With its manufacturing and logistics base in the Middle Kingdom, Divoom Brand of products is currently retailed in more than 40 Countries Worldwide. The Divoom Brand is now a Registered Trademark Worldwide, main market in North and South America,Europe,Asia and even the Pacific Islands.