Övervakningskameran du kan räkna med i alla väder- och ljusförhållanden!

QH-NW751DS-P är perfekt för nattövervakning även i tuffa utomhusmiljöer

Då du aldrig kan veta när din verksamhet kan drabbas av brott är det viktigt att alltid vara i beredskap. Den tåliga övervakningskameran från Qihan har en variofokal-lins 3,6-10mm och en 1/1,8" CMOS-sensor för att leverera en klar och tydlig bild. Med sina IR LED-lampor och sin IP67-klassning fungerar kameran idealiskt för utomhusbruk i mörka förhållanden. Med QH-NW751DS-P får du tryggheten av veta att kameran alltid kommer att finns där för dig, både i vått och torrt. Kameran är även utrustad med en BNC-kontakt och två ljudkontakter för att du ska kunna direktströmma det inspelade materialet.

• teknik
  • mörkerseende
  • utomhusbruk
  • övervakningskamera
  • qihan

Deltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 24 år sedan. Deltaco har 100 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland , Danmark, Norge och Litauen. Företaget ägs av DistIT AB som är listat på First North under kortnamnet DIST. För mer information se www.deltaco.se och www.distit.se.