Portabel högtalare med bra ljud och specialfunktioner.

DIVOOM lanserar nu den portabla högtalaren Bluetune-Solo. Denna smarta lilla bluetooth-högtalare kombinerar en rad funktioner utan att göra avkall på ljudkvaliteten. Länka ihop den med dina övriga enheter som har bluetooth, och framför allt till din smartphone. Högtalaren har även möjlighet att fungera som en högtalartelefon.

Bluetune-Solo högtalaren har en svarsknapp som gör det enkelt för dig att svara i telefonen även om du skulle ha råkat förlägga den. Ringsignalen ljuder i högtalaren, så du behöver inte vara orolig för att missa ett samtal. Via svarsknappen kan du även ringa upp numret för ditt senaste samtal.

Låt musiken ljuda länge och väl, när och var du vill. Med Bluetune-Solo kan du avnjuta upp till 8 timmars kontinuerlig uppspelning av musik, och den tar bara 2,5 timmar att ladda full. En vikt på bara 230 gram gör att den är enkel och lätt att ta med sig till parken, packa ner i väskan till stranden eller var som helst där du vill kunna lyssna på musik. Högtalaren laddas via en medföljande USB-kabel.

DIVOOM Bluetune-Solo finns i hela fem olika färger för att passa din smak och tycke – svart, vit, röd, blå och orange. Den distribueras av SweDeltaco till återförsäljare i Sverige, Finland, Danmark och Norge.

• Musik

• bluetooth enhet
  • högtalare
  • högtalartelefon
  • bluetooth connectivity
  • portabel högtalare
  • divoom
  • solo
  • bluetone-solo

About DIVOOM
Divoom Technology Co.,Ltd.based in Singapore is dedicated to the research,design and development of Personal Audio System and Portable Audio Devices.With its manufacturing and logistics base in the Middle Kingdom, Divoom Brand of products is currently retailed in more than 40 Countries Worldwide. The Divoom Brand is now a Registered Trademark Worldwide, main market in North and South America,Europe,Asia and even the Pacific Islands.