Powerbankerna som laddar batteriet med stil!

Deltaco Primes eleganta Powerbanker med aluminiumhölje och batteriindikator finns i två olika färger och två olika batteristorlekar

Vi har nog alla någon gång (eller väldigt ofta) varit med om att mobilens/surfplattans batteri svikit oss. I en alltmer uppkopplad värld är det en situation man helst vill undvika. Deltaco Prime erbjuder nu en elegant och prisvärd lösning.

Deltaco Primes Powerbanker PB-825, PB-826, PB-827, PB-828 är kvalitativa, eleganta och prisvärda. Powerbankerna har ett Lithium-Ion batteri och en batteriindikator som visar hur mycket kapacitet som finns kvar. Dessutom täcks de av ett aluminiumhölje som ger en premiumkänsla och extra tålighet.

• teknik
  • batteriindikator
  • powerbank
  • deltaco prime
  • design

Deltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 24 år sedan. Deltaco har 100 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland , Danmark, Norge och Litauen. Företaget ägs av DistIT AB som är listat på First North under kortnamnet DIST. För mer information se www.deltaco.se och www.distit.se.