Se ända hem med mobilen!

Videoövervakning av hemmet, garaget, klubblokalen eller kontoret behöver inte vara så krångligt. Moderna övervakningskameror har blivit både lättanvända och billiga. Deltaco kan nu presentera F1100 och F1105, två enkla och kompakta digitala övervakningskameror från Taiwanesiska Zavio. F1100 kopplas till närmaste nätverksuttag medan F1105 helst ansluter via trådlöst nätverk.

HD 720p
Trots attraktivt pris och litet format (63x33x77mm) levererar dessa kameror en bra bild med max upplösning 1280x720 pixlar. Kamerorna är diskret utformade och smälter bra in i både kontors- och hemmiljö.

Övervaka från mobilen
Att komma åt sin nätverkskamera från en dator ansluten till internet är ingen nymodighet. Att det fungerar på ett enkelt sätt även i en smartphone eller surfplatta är en nyhet som gör hanteringen mycket enklare i vardagslivet. Användaren kan när som helst kika in därhemma och se om barnen kommit hem från skolan eller om bilen står kvar i sitt garage.

Enkla att installera
Med hjälp av Zavios molntjänst EzVuu behöver användaren inte ha koll på hur det lokala nätverket och routern fungerar. Det räcker att köra installationsprogrammet och koppla kameran till sitt EzVuu-konto. Sedan sköter kameran resten och är redo för åtkomst via webben, och klienter på Android, iPhone och Blackberry.

Enkelt, tryggt och snyggt!

• övervakning
  • videoövervakning
  • f1105
  • f1100
  • zavio

Om Deltaco
Deltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 20 år sedan. Deltaco har 77 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland , Danmark och Norge. Aktierna i Deltaco är listat på First North under kortnamnet DELT. För mer information se www.deltaco.se och www.deltacoab.se.