SOMICS gamingheadset EASARS levererar allt du vill och lite till

För en riktigt bra gamingupplevelse krävs också ett riktigt bra headset. SOMIC EASARS har allt som krävs för högkvalitativ gaming, 7.1-ljud, sluten hörlur och specialdesignad huvudbygel är bara några av de fördelar som headsetet bjuder på.

Alla som gamar vet att det är en syssla som kan vara tidskrävande. Av detta skäl är SOMIC EASARS ett formidabelt val, headsetet är ingenjörsdesignat för att sitta så skönt som möjligt på huvud och runt öron. Komfortfaktorn i kombination med material av hög kvalitet gör att headsetet är lämpligt för dagligt och långvarigt användande.

Hörlurarna är slutna med bullerdämpande material, vilket ihop med headsetets HD speakers skapar ett klart ljud som bidrar med en otrolig känsla. Apropå känsla, 7.1-ljud, 150mw och 50mm HIFI-speakers ser till att förhöja känslan när du spelar. Hörlurarna sluter in dig i den värld du för tillfället befinner dig i, och bidrar med explosiv kraft i ljudet.

Mikrofonen är en så kallad ”noise-canceling microphone”, vilket innebär att den skyddar från miljöljud och ökar ljudkänsligheten. På så vis blir det riktigt tydligt vad du talar om. Mikrofonen är även löstagbar när du bara vill använda hörlurarna. I de fall som du inte vill ta bort den men ändå inte använda mikrofonen finns en av och på-knapp.

Headsetet har en 2,5m kabel, 3,5mm-kontakt, USB till 3,5mm-adapter och 410 hm. Kort och gott är detta ett ultimat headset för en medveten gamer.

SOMIC EASARS med artikelnummer HL-124 distribueras av SweDeltaco till återförsäljare i Sverige, Finland, Danmark och Norge.

• hl-124
  • somic
  • headset
  • mikrofon
  • easars
  • gamer
  • gaming headset
  • hörlurar
  • gaming

About SOMIC
Established in 1998, SOMIC Industrial Co., Ltd. is a modern group which integrates production, development and sales into one. As one of the earliest professional manufacturers of headphone in China, it is also one of the headphone manufacturers which have achieved great success in developing the international market.