Sommarens bästa tillbehör är här!

Sommaren har tagit ett stadigt grepp om vår vardag, något som inte minst syns i parker och vid stränder. Skönt är väl det, och minst lika skönt är det att ultron nu har lanserat ett externt batteri som både är snyggt och se på och lätt att ha med sig. Batteriet är en perfekt vän när du behöver ladda din smartphone, mp3-spelare eller annan USB-enhet men inte har tillgång till ett eluttag och varken vill eller kan ta dig inomhus.

Nu är solen framme och värmer upp våra liv från tidig morgon till sen kväll. Folk håller sig utomhus mest hela tiden för att kunna njuta av den så efterlängtade värmen. Men vad vore sommar och sol om du inte kunde nå dina vänner, njuta av musik eller föreviga dina ögonblick? Låt inte tömda batterier bli ett problem, ta hjälp av ultron RealPower PB2000.

Det stavformade batteriet från ultron kommer i inte mindre än fyra olika metallic-färger: Lila, brun, silver och svart. Greppa den färg som matchar dig bäst för stunden och ge dig ut på gator och torg utan att behöva ägna tanke åt när, hur och var du måste ladda dina elektroniska accessoarer. Via en LED-indikator kan du se status om batteriet fungerar eller inte och den ger även skydd för överflödig strömöverföring.

Summa summarum är att du nu för en mindre summa pengar kan rädda både dig själv och dina vänner från ofördelaktiga situationer med ett stilrent och smidigt externt batteri. Med i kartongen får du förutom batteriet även en mini/microUSB adapter, USB-kabel och en manual.

Ultron RealPower PB2000 går under artikelnamnen PB-100SI, PB-100BK, PB-100BR, PB-100PU och distribueras av SweDeltaco till återförsäljare i Sverige, Finland, Danmark och Norge.

• Semester

• pb-100si
  • pb-100bk
  • pb-100pu
  • pb-100br
  • usb-enhet
  • ultron realpower pb2000
  • usb-enheter
  • mp3
  • smart telefon
  • smartphone
  • laddning
  • externt batteri
  • ultron

About ultron
Since its foundation in 2001 ultron AG has established as successful manufacturer of high quality products in various fields of application. Besides quality ultron attaches great importance to the design of products and packaging. Customer suggestions and demands are willingly seized and considered,if possible, during the creation of new products.