Stilrent ställ laddar fyra enheter samtidigt - utan sladdkrångel

Sladdkrångel och prylar huller om buller på skrivbordet blir ett minne blott med Sydnee. Det stilrena lilla stället har fyra portar för iPad, iPhone eller andra iOS-enheter och en smart design som låter enheterna stå upprätt medan de laddas. Laddningsstationen distribueras nu av SweDeltaco till återförsäljare i Sverige, Finland, Danmark och Norge.

Ladda fyra enheter genom ett enda vägguttag
Varför ha fyra olika laddare i fyra olika vägguttag när en enda Sydnee kan pluggas in i vägguttaget och ladda upp till fyra enheter på en och samma gång?

Sydnee är en laddningsstation som erbjuder fyra USB-portar. Varje port känner automatiskt av vilken enhet som kopplas in, optimerar laddningen och kan pumpa ut maximalt 2,1 Ampere – vilket möjliggör snabbladdning av iPad.

Praktiskt, minimalistiskt ställ
Den smidiga, smarta designen tillåter att enheterna får stå i upprätt läge medan de laddas, vilket minimerar det stök som annars kan uppstå på skrivbordet.

Sydnee har dessutom en smart sladdvinda på baksidan – perfekt för att gömma undan eller korta väggkabeln.

• laddare
  • sydsnow
  • iphone
  • ipad
  • ipod
  • ios-enheter
  • apple-laddare
  • kanex

About KANEX
Kanex is a leader of innovative Apple and iOS connectivity solutions for homes and businesses worldwide. Kanex is dedicated to advancing technology by investing in tomorrow’s future. Leveraging its deep-rooted commitment to the consumer electronics industry, Kanex continues to design and develop products that fit the individual, the house, the business and the environment.