Ta med dig musiken i sommar

Oavsett om du vill ligga på stranden, i parken eller på balkongen i sommar när det är soligt tycker vi på Deltaco att du ska ha med dig musik och film att njuta av. Vi Svenskar släpar med oss smartphones och surfplattor oavsett var vi befinner oss.

Elegant och funktionellt

Att lägga din smartphone eller surfplatta på marken brukar för det mesta försämra den inbyggda högtalarens funktion. DIVOOMs eleganta högtalare ger ett bra stöd samtidigt som du slipper smutsa ner dyrgripen. Det ser elegant ut och förbättrar ljudupplevelsen.

Sju timmars batteritid

Högtalaren levererar ljud i upp till sju timmar på en laddning. Det inbyggda Li-Ion-batteriet laddas med fördel upp innan du beger dig ut i solen. Laddningen sker via den medföljande USB-kabeln som kan anslutas till datorn eller en USB-laddare.

Sex watts effekt

Högtalaren (IFIT-2W) levererar sex watts RMS-effekt som ger bra styrka och ljudkvalitet. Den ansluts till din smartphone eller surftplattas 3,5mm-ljudutgång med den medföljande ljudkabeln.

(OBS! Telefonen på bilden ingår ej, endast för illustration.)

• Musik

• surfplatta