Ultraportabel extra-monitor till din bärbara dator!

Deltaco introducerar On-Lap 1302 1302 från GeChic, en ultraportabel extra-monitor som ger dig möjlighet att arbeta effektivare genom att använda dubbla skärmar till din bärbara dator. Oavsett var du är.Lätt att ta med!

On-Lap 1302 (eller TV-1302 som den heter hos Deltaco) är en 13,3” monitor som är 8mm tunn och väger endast 654gram. Ett medföljande fodral i neopren skyddar monitorn under transport. Du ansluter den till datorns HDMI- eller VGA-utgång och hämtar strömmen i närmaste USB-uttag.

Flexibel montering

Du kan hänga fast den på din bärbara dator med hjälp av en självhäftande fästplatta som passar till det inbyggda gångjärnet på monitorn. Vik ut när du behöver den. När en inte används kan den vikas ur vägen på baksidan av datorskärmen eller hakas av och användas till något annat.

Vill du inte sätta fast den på din laptop följer det med ett smart stativ som låter dig använda skärmen stående på bordet. Välj själv om du vill ha stående eller liggande format på bilden.

Många användningsområden

Förutom att användas som extramonitor till bärbara datorn fungerar den även perfekt till spelkonsoler, digitalkameror, surfplattor och andra enheter som kan leverera bilden via HDMI- eller VGA-signal. Anslutningskablar ingår i förpackningen. Kabel för anslutning till enheter med mini DisplayPort finns som tillbehör.

• gechic
  • on-lap 1302
  • extra monitor
  • monitor
  • 3”
  • tv-1302

Om Deltaco
Deltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 20 år sedan. Deltaco har 77 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland , Danmark och Norge. Aktierna i Deltaco är listat på First North under kortnamnet DELT. För mer information se www.deltaco.se och www.deltacoab.se.