Dematek på plats i Kalmar 18-19 april

Nu laddar vi om efter en mycket lyckad mässa i Göteborg på Underhåll 2012.Den 18-19 april ställer vi ut på EuroExpo - mässan i Kalmar där du som besöker har chansen att provköra vår steglösa kättingtelfer DCS.

Förutom spännande produkter inom lyft och materialhantering erbjuder Dematek även ett stort utbud av olika tjänster. Vår fullfjädrade serviceorganisation både servar, installerar och bygger om lyftanordningar. Dessutom kan vi idag genomföra konditionsanalyser, riskanalyser, utbildningar samt besiktning av pallställ.

Som fullserviceföretag tar vi hand om våra kunders problem och löser dessa så att ingen onödig stilleståndstid i produktionen skall kunna uppstå.

Vill du veta hur vi kan hjälpa dig i att få en trygg och säker arbetsplats utan onödiga störningar i produktionen så besök oss på EoroExpo mässan eller kontakta oss redan idag på telefon 08-603 34 00.

www.dematek.se får du kontakt med en av Sveriges största och mest välutbildade serviceorganisation inom lyftteknik. Välkommen.

Klicka på länken till vår hemsida för gratis entrébiljett till mässan.

Thomas Henriksson

Presskontakt Projektledare Hela Sverige 08-603 34 00