Datum klart för Jönköpingsgalan 2015!

Datum klart för Jönköpingsgalan 2015!

Jönköpingsgalan är årets festligaste tillställning där strålkastarljuset riktas mot människor och organisationer som gör bra saker för vår region. Lördagen den 14 mars 2015 premieras insatserna från 2014 som bidragit till att sätta Jönköpingsregionen på kartan i omvärlden.

Lördagen den 14 mars 2015 kommer att bjuda på en galakväll fullspäckad med prisutdelningar och underhållning. Platsen för den festliga tillställningen är Elmia där det finns fantastiska möjligheter att skapa en mötesplats för de många hundra gästerna som galan lockar.

På Jönköpingsgalan 2014 fanns närmare 800 gäster på plats på Elmia. Drygt 100 företag var representerade, 10 priser delades ut och över 70 samarbetspartners och sponsorer engagerade sig i galan. Dessutom nådde man genom kanaler som facebook och twitter ut till över 70 000 personer ute i Sverige och världen. 2014 års gala fick det högsta betyget någonsin av gäster och samarbetspartners.
Här kan du se filmer från tidigare galor.

Biljetter och sponsorpaket till Jönköpingsgalan släpps den 31 oktober.

För ytterligare information, kontakta:
Maria Lindén, projektledare
maria.linden@destinationjonkoping.se

Destination Jönköping AB utvecklar och marknadsför bilden av Jönköping gentemot näringsliv, besökare och invånare. Destination Jönköping AB drivs som ett helägt kommunalt aktiebolag.