​​Pressinbjudan Gästen i fokus

Onsdag 16 mars anordnas workshopen Gästen i fokus för InfoPoints i Lidköping, Götene, Vara, Grästorp och Essunga kommun. (Hos en InfoPoint kan man hämta informationsmaterial och kartor. Man kan också få muntlig information om besöksmål, aktuella aktiviteter och serviceutbud.)

Gästen i fokus är en workshop som vi tagit fram tillsammans med Turistrådet Västsverige och Maria Comstedt som kommer hålla i workshopen kring värdskap. Detta för att varje aktör ska känna sig tryggare i att rekommendera sina gäster vad de mer kan uppleva i vårt område så att de stannar fler nätter, kommer tillbaka och rekommenderar andra att åka hit.

Destination Läckö-Kinnekulle AB bjuder härmed in er för att få reda på mer om workshopen, hur samarbetet mellan turistorganisationerna ser ut och hur turistrådet Västsverige arbetar med utvecklingen av InfoPoints.

Datum: Onsdag 16 mars

Tid: Ni är välkomna mellan kl. 10.00-12.00