Lägre priser på Gotlandsfärjan i augusti

Destination Gotland sänker priset på bilpaketet Alla+bilen till 495 kr under hela augusti. Antalet turer som erbjuder Alla+bilen utökas och över 80 000 personplatser finns att boka till kampanjpriset.

– Efter allt regn som kommit i sommar finns det säkerligen ett sug efter att åka iväg några dagar innan sommaren tar slut. Gotland är en av Sveriges solsäkraste platser och ligger i solligans toppskikt. Vi vill uppmuntra till att ta vara på sommaren och passa på att resa till Gotland till kampanjpris, säger Ulf Ahlquist, vd på Destination Gotland.

Bilpaketet Alla+bilen gäller för upp till fem personer och bil. Kampanjpriset från 495 kr finns att boka från och med den 27 juli och gäller för resor från den 30 juli till den 2 september. Vilka turer Alla+bilen-paket finns framgår i Destination Gotlands online-bokning.

Under augusti har Destination Gotland också ett paketerbjudande med 50 % rabatt på boende och färja.

För mer information kontakta Ulf Ahlquist på telefon 070-592 98 10

• färjebiljetter