Nyhet -

Detur International utnämnd till officiell resebyrå för Turkish Airlines Euroleage Basketball

Euroleage Basketball har utsett Detur International till officiell Resebyrå för Turkish Airlines Euroleague. Efter ett mycket väl genomfört arrangemang av Detur under det senaste Final Four i Istanbul 2012, kommer nu Detur att kunna erbjuda all tänkbar service för de tusentals fans som kommer att besöka London i maj 2013. Det är den första Euroleague Final Four som arrangeras i Storbritannien.

Till arrangemanget i maj kommer Detur International att kunna erbjuda VIP paket, som skall ge fansen en oförglömlig premiumupplevelse. De olika paketen kommer bl.a att inkludera courtside biljetter, biljetter till läktarplats samt unika VIP Sky backstage-paket. Värd för evenemangen är den magnifika O2 Arenan i London.

-Vi är mycket stolta över att fortsätta samarbeta med Detur efter det framgångsrikt genomförda arrangemanget av den senaste Final Four, säger Mr Jordi Bertomeu, Euroleague Basketball, VD och koncernchef.

-Efter den senaste Final Four i Istanbul, är vi stolta och glada över förmånen att vara en partner till Turkish Airlines Euroleague Final Four i London som den Officiella Resebyrån.Vi står fullt beredda och kommer att göra allt för att leverera högsta kvalitet i de arrangemang och kompletta paket för alla våra gäster, för att göra besöket i London och Final Four till en minnesvärd upplevelse, säger Mr Firuz B. Baglikaya, VD och Koncernchef för Detur Group.

För mer information om researrangemang till Final Four i London, besök Detur International på (se även resurslänkar) detur.com.tr.