DevCode lanserar PegaExperterna - din lokala expert på Pega

PegaExperterna är en fokuserad konsultsatsning i Sverige, och övriga Norden, på Pegas dynamiska ärendehanteringsplattform. Genom ett tätt samarbete med Pega är vi alltid uppdaterade på plattformen och dess applikationer och självklart är våra konsulter certifierade av Pega.

Företaget Pega är världsledande med sin plattform för dynamisk ärendehantering. Många av de nordiska storbolagen använder Pega, men programmet är komplext och fram till idag fanns det ingen expert på Pegas produkter som verkar lokalt på den nordiska marknaden och som talar svenska. Det har vi ändrat på!

I vårt utbud kan vi erbjuda allt från implementering till utbildning och support. Vi kan även utveckla applikationer som är specialanpassade för en specifik verksamhet.

PegaExperterna ingår i DevCode Group som har lång erfarenhet och expertis inom ärende- och processhantering.

- För oss var det ett naturligt steg att lansera PegaExperterna. Plattformen används av många stora företag i Sverige och vi såg en vit fläck i utbudet av experthjälp och support vilket är precis det vi är duktiga på, säger Pedro Hansson som är verkställande direktör för DevCode.

• Konsultverksamhet

• crm
  • processhantering
  • ärendehantering
  • pega
  • systemutveckling

PegaExperterna är en del av DevCode Group - en snabbt växande leverantör inom systemutveckling, processutveckling och betallösningar. Vi har flera egna lösningar och produkter som är väl testade och bevisat effektiva.