Kom med på en inspirerande matlagningskurs

Kom med på en inspirerande matlagningskurs

Välkommen till en inspirerande matlagningskurs med diabetikern och entreprenören Gunnar Frykfors måndagen den 23 mars. Till ett specialpris på endast 695,- per person kommer du att få laga en tre till fyra-rätters middag med diabetesanpassad kost.

Kom med på en inspirerande matlagningskurs med diabetikern och entreprenören Gunnar Frykfors innehållande tre- till fyra-rätters middag med diabetesanpassad kost.

Tid: Måndag den 23 mars kl 18. Ekhagens matstudio Ekhagsvägen 4, Stockholm.
Pris: 695:-

- Vi lagar mat under två timmar, 3-4 rätter och sitter sedan till bords där jag kan svara på frågor och prata diabetes och kost i största allmänhet.

OBS! Begränsat antal platser, så först till kvarn.
Anmälan skickas in till ann@diabeteswellness.se

Se mer HÄR

Gunnar kallar sig själv matentreprenör då han har startat upp en rad olika företag inom matupplevelse industrin, bland annat Rent a Chef och Foodlab Matstudio som erbjuder allt från hemmakockar till matlagningskvällar med företaget. Gunnar fick diabetes typ 1 2001 genom en matförgiftning som satte stopp på bukspottskörteln. Sedan dess och genom sitt matintresse har Gunnar laborerat mycket med mat och hur den påverkar just diabetiker och deras blodsockernivåer.