Digimail och Parajett hjälper företag att nå fler mottagare av post digitalt

Digimail och Parajett fördjupar samarbetet kring digital distribution och gör det enkelt för företag att skicka sin post digitalt via Digimails säkra digitala brevlåda.

Samarbetet innebär att Parajetts kunder kan sänka sina distributionskostnader och kommunicera med sina mottagare snabbt, säkert och miljövänligt.

Parajett levererar skräddarsydda fysiska och digitala kommunikationslösningar till sina kunder. Exempel på specialområden är fakturautskick och personifierad direktreklam.

- Digital post växer snabbt och nu när Digimail, utöver myndigheter, även ansluter företag innebär det att Digmails användare kan få mer post digitalt. Tack vare Digimail och samarbetet med Parajett ökar konkurrensen vilket gör att marknaden kan fortsätta utvecklas med nya innovativa tjänster och lägre priser, säger Martin Thulin, VD på Digimail.

Kontakt:
Lisa Borgman, försäljningschef Digimail, lisa.borgman@digimail.se
Per Larsson, Sales Manager Parajett, per.larsson@parajett.se

Om Parajett
Parajett är full service provider inom fysiska och digitala kommunikationslösningar.

• Elektroniska affärer, kommunikation

• martin thulin
  • informationstjänster
  • parajett
  • digital post
  • kommunikation
  • digital brevlåda
  • digimail

Om Digimail
Digimail är en säker digital brevlåda där avsändande företag kan nå sina kunder digitalt istället för att skicka papper hem till mottagarna. Läs mer på digimail.se.

Git Sturesjö Adolfsson