Zlatan jagar mål i Istanbul

Manchester United må ha två raka segrar i Europa League men i ligan hackar den röda maskinen rejält. Samtidigt jagar Inter desperat en seger när italienarna åker till Southampton för returmöte i grupp K.

De som är vana att se Zlatan Ibrahimovidundra in mål i Europa börjar så smått ställa sig frågan om svensken har gjort sitt.
Ett mål på de senaste tio matcherna är ett ovanligt svagt facit för supersvensken när laget nu åker till Istanbul för att möta Fenerbahce. Å andra sidan - seger i Turkiet och United kan börja snegla mot slutspel redan nu medan Feyenoord och Fenerbahce får jaga där bakom.

Matchen börjar 19.00 men uppsnacket kör igång redan 18.30 med programledare Karin Frick och experterna Hasse Backe och Kalle Karlsson i studion. Kommenterar gör Niklas Jarelind och Johan Arneng och reporter på plats är Ramin Nouri.

21.05 är det dags för Inter att jaga bortaseger mot Southampton. I veckan fick tränaren Frank de Boer sparken och Inter hoppas nu att bytet ska lyfta de blåsvarta i Europa League och i ligan. Matchen kommenteras av Christopher Kviborg.

Samtliga matcher från Europa League går att se via Dplay.se

3 november:

19.00 Fenerbahce-Manchester United (Kanal 9)

19.00 Austria Wien-Roma (Eurosport 1)

19.00 Athletic Bilbao-Genk (Eurosport 2)

21.05 Southampton-Inter (Eurosport 1)

21.05 Ajax-Celta Vigo (Eurosport 2)

• Fotboll

• europa league