Två distributörer till Stockholm

Vi letar efter

Vi söker nu två självgående och duktiga distributörer för att förstärka vårt vinnande team i Stockholm. Jobbet innebär att leverera hela vårt Non-Food sortiment via lastbil i Stockholmsområdet.

Din bakgrund

Du har ett genuint intresse för kundservice och trivs på vägarna. Du har vana att jobba självständigt. Du har B-körkort. C-kort och YKB och ADR är meriterande.

Hur ser din arbetsdag ut?

Dina vardagliga arbetsuppgifter innefattar bland annat att planera bästa rutt och leverera produkter till våra kunder. Du är en viktig kugge i Disktekniks hjul och vårt arbete med förrådsservice som bland annat innebär att vi fyller på och håller snyggt i våra kunders förråd. Dina dagar fylls av varierande kundbesök på framför allt restauranger och hotell.

Vem trivs här?

Du är en hjälpsam person som håller det du lovar samt gillar att arbeta och utvecklas i team. Du tycker om att ge bra service till dina kunder. Du ansvarar för leveranserna, vilket kräver att du är strukturerad och stresstålig. Du har en god fysik då arbetet stundtals är tungt.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder dig ett roligt och omväxlande jobb där du har ständig kundkontakt. Du kommer tillhöra ett lag med hög team spirit och där vi ständigt utmanar oss själv och utvecklas.

Besöksnäringen är Sveriges framtidsmarknad och Diskteknik arbetar för att vara den självklara hygienpartnern och Non-Food leverantören för hotell och restauranger. Du kommer att underlätta vardagen för både köksmästaren, diskaren, restaurangchefen och husfrun vilket gör att de kan lägga sin tid på det de brinner för.

Tjänsten är en tillsvidareanställning (100 %) med inledande provanställning.

Är du intresserad?

Då ska du skicka din ansökan till robert.pasko@diskteknik.se så snart som möjligt men senast den 30 oktober. Berätta varför du vill ha jobbet och vilka erfarenheter som gör dig kvalificerad.
Vi intervjuar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

För denna rekrytering har vi valt media och undanber oss därför säljare av annonsplatser.
Välkommen med din ansökan.

Vid frågor om tjänsten, kontakta Robert Pasko, 070-663 58 09.

• Kemikalieindustri

• distributör
  • rekrytering

Martin Östmark