Vegansk grillkväll med Djurens Rätt i Lund

Den 15 juli anordnar Djurens Rätt tillsammans med Oumph! och Anamma en, helt gratis och helt vegansk, grillkväll i Stadsparken. Arrangemanget är en del av Djurens Rätts stora sommarturné och är öppet för alla, först till kvarn gäller.

Mellan klockan 16.00 och 19.00 bjuds det på grillfest i Stadsparken i Lund. Vi bjuder på grillad Oumph! och Anammas burgare med tillbehör till alla som kommer förbi! Till efterrätt kommer 3 vänners glass bjuda på goda veganska glassar. All mat är vegansk och evenemanget är drog/alkoholfritt. Det kommer finnas en frågesport där du kan vinna fina priser, gratis veganska recept att ta med dig hem, möjlighet att bli medlem i Djurens Rätt och mycket mycket mer.

SAMARBETSPARTNERS
Anamma
Oumph!

SPONSORER
Matmagasinet VEGO
ClearLife
Planti
3 vänners glass

Under Djurens Rätts sommarturné ordnas det grillkvällar på följande platser:
11 juni: Umeå, Broparken
8 juli: Malmö, Folkets Park
12 juli: Karlstad, Sandgrundsudden
15 juli: Lund, Stadsparken
26 juli: Örebro, Stadsparken

Menyn kommer variera mellan grillkvällarna.