Härliga dagar med pool och spa på sportlovet

I år blir det myspys i vinterskärgården under sportlovet. Djurönäset uppmanar oss att ta med familjen och umgås i skön avspänd miljö med massor av lek i stor pool, hinderbana och skön vinternatur.

Djurönäset har tagit fram ett familjepris där det ingår middag, entré till stor 25 m pool (27 grader varm) och bastulandskap, lekrum för de minsta och filmvisningar. Utanför dörren finns stora ytor skärgårdsnatur att hoppa, springa och busa i. Du kan köpa till ett grillpaket med grillkorvar från egen kötthandlare samt marshmallows och grilla över öppen eld, gå tipspromenad, ta med egen pulka till backen (vid snöväder) och testa dina krafter på hinderbanan.

I Djurönäsets stora fina bastulandskap kan du dessa dagar låta barnen prova på sköna spabehandlingar anpassade just för barn och leka tillsammans i poolen eller bara njuta i en vilstol med en lyxig after-sport drink. Har ni mer spring i benen så finns många roliga aktiviteter i lekrummet och eljusspåret på 1,3 km är upplyst långt in på natten.

Det är bara 35-45 minuter med bil eller buss till ett riktigt skönt sportlov. Bada, lek, ät gott och mys tillsammans med andra sportlovslediga. Du kan boka en, två eller tre dagar; onsdag till lördag i vecka 9. Och SL-buss kör direktlinje (433/434) från Slussen, hela vägen till hållplats Djurönäset