Djurönäset bygger svit med havsutsikt

I hjärtat av Stockholms skärgård kan man nu vakna med Kanholmsfjärden framför sina ögon. Djurönäset konferenshotell satsar mer och mer på en större privatmarknad och utvidgar sina redan färdigrenoverade dubbelrum med en stor svit med havsutsikt och ytterligare två dubbelrum i anslutning. Med det fantastiska läget som Djurönäset erbjuder så har man verkligen saknat en lyxig svit. Nu är den snart verklighet, med ett stort härligt badrum med egen bastu och direkt utgång till balkongen, vardagsrum i direkt anslutning.

Under våren är det inbokat många bröllop på Djurönäset, som nu kan addera en bröllopsvit till sitt livs stora fest. Lagom till högsäsong för bröllop sviten färdigställd, med premiär den 1 maj.