Hedersomnämnande för Djurönäset i marknadsperspektivet

Djurönäset har år 2013 deltagit i kvalitetsutvecklingsprogrammet Scandinavian Service & Quality Award och erhållit hedersomnämnande för förbättringsarbete ur marknadsperspektiv.

Juryns motivering:
Djurönäset har positionerat sig som en av de främsta aktörerna på konferensmarknaden. Det har skett genom bland annat kundsegmentering, produktpaketering, flytande prissättning, ökade marknadsaktiviteter, annorlunda och selektiv bearbetning av säljarna, spameny, pausyoga till konferenser. Djurönäset har också utvecklat populära gruppaktiviteter och prisats för den bästa hemsidan i branschen.

Djurönäset tog emot blommor och diplom vid prisutdelningen på easyFairs Möten & Events, Kistamässan den 20 februari för SSQ Awards hedersomnämnande i Marknadsperspektivet 2013.

SSQ award huvudpartner: AB Better Business World Wide, Fürst Scandinavian Research AB, Visita - Sveriges Hotell & Restaurangföretagare.