Nominerad till Årets mötesanläggning

Djurönäset är nominerad till Årets mötesplats!

Svenska Möten hyllar medlemsanläggningar som utmärkt sig på ett positivt sätt och som inspirerar andra att tänka i nya banor. Med kända namn i juryn, som Jonas Siljhammar, vd på branschorganisationen Visita och Ragnar Unge, vd på Svanen, delas Svenska Mötespriset ut under en galamiddag den 7 maj.
Svenska Mötens vd Sylvia Nylin leder juryns arbete. Hon kommenterar priset så här: – Vi vill lyfta fram och synliggöra de anläggningar som gör det där lilla extra för sina kunder, personal och miljön. Syftet är att anläggningarna ska inspireras och lära av varandra och sätta strålkastarljuset på alla initiativ som inte alltid får den uppmärksamhet de förtjänar.

Djurönäset är nominerat till Årets Mötesplats "Den anläggning som Svenska Mötens avtalskunder röstar fram till Årets Mötesplats".

Magnus Danielsson, Hotellchef på Djurönäset säger - Vi på Djurönäset är väldigt stola över att bli nominerade, speciellt med tanke på att vi är det tack vare våra kunder. Vi håller tummarna för att vi vinner, men framförallt kämpar vi på för att ge alla kunder och gäster en fortsatt bra upplevelse under sin vistelse hos oss.

• Hotell-, restaurangverksamhet

• kvalitet
  • möten
  • konferens
  • restauranger
  • hotellet

Djurönäset är en av Sveriges ledande hotellanläggningar med 48.000 gästnätter. Anläggningen har 274 hotellrum och 80 möteslokaler med kapacitet för drygt 500 gäster. Kunderna utgörs huvudsakligen av företag, organisationer, offentlig sektor och privatpersoner. Djurönäset ligger i Värmdö kommun, cirka 35-45 minuter med bil eller buss från Stockholm. Verksamheten är Svanenmärkt och klassificerad med fyra stjärnor superior av Visita. Djurönäset är utvald medlem av Svenska Möten.