Skärgårdsfestivalens artister

För tredje året i rad - Skärgårdsfestivalen på Djurönäset! Den 5 juli är en hel dag fylld med underhållning och aktiviteter för hela familjen i hjärtat av Stockholms skärgård. På festivalen njuter du av skaldjur i champagnebaren och av någon av alla andra läckerheter som hör en festival till; helgrillad gris, nygrillade hamburgare och massor med glass. Under dagen kan du åka RIB-båt, kika ner i en U-båt, köra Segway och flyga helikopter, medan barnen deltar i ponnyridning och ansiktsmålning. Och mycket, mycket mer.

Artister
Från en stor scen på festivalområdet bjuds på livemusik med många olika artister hela dagen. Vi får se och höra Jan Johansen, Pernilla Wahlgren, Lili & Susi, Mojje, Noice, Nea Forslund (fr Talang) och Jessica Wimert. Festivalens husband är i vanlig ordning Hoffman Circus som med sin stora rutin och musikaliska kompetens leder musiken på scen. Jesse & Logna på Skärgårdsradion är med och sänder live under hela dagen. På lilla scenen vid Champagne- och skaldjursrestaurangen lyssnar du på skön musik i lite lugnare tempo. Men missa inte Poker Run som sveper förbi under eftermiddagen.

Till sist, efter artistuppbådet och alla aktiviteterna, är det dags för efterfest, med Molle som DJ, till sent på natten.