Strid ström av välkända artister

Att åka in till Stockholm city en höst/vinter som denna är helt onödigt, istället kommer vi att få se ett hav av Stockholmare som drar ut i skärgården. De är på väg att lyssna till och njuta av flera av Sveriges absolut bästa artister, med Djurönäset som arrangör. Många kommer säkert att stanna kvar en stund extra, andas lite skön skärgårdsluft och vila från den hektiska vardagen.

Artistflödet har knappt hunnit stanna av på Djurönäsets omåttligt populära skärgårdskrog Sjöboden, förrän man drar igång stora satsningar på omtyckta artister under höst och vinter. Först ut är den numera traditionella oktoberfesten med deras välkända tyrolare Franz Richard Liederhausen, även känd som Ricardo Ausin. Det är fjärde året som Djurönäset bjuder in till en helkväll med Tysklands oktoberfest som välarrangerat tema.

Därefter är det dags för sommarens kändistrio, som varit på turné till många andra vackra platser i Sverige, att avsluta sommaren på Djurönäset. Det är ingen mindre än Patrik Isaksson, Tommy Nilsson och Uno Svenningsson.

Julborden drar igång i slutet av november och då har Djurönäset laddat upp med en minst lika känd trio, det blir stor rockshow med Rickfors, Ronander och Hylander och dessutom ytterligare en stor julbordshow med Sten & Stanley. Som om detta inte vore nog för den kräsna publiken, så kan den som önskar njuta årets julbord till glamorösa toner av Lena & Eileen.

Kalendarium på Djurönäset

26 sept Oktoberfest med Ricardo Ausin

16 okt Konsert med Isaksson, Nilsson & Svenningsson

26 nov GlamourJul med Lena & Eileen (torsdagar och fredagar i december)