INSIDE #3 - kundmagasin

En ny utgåva av vårt kundmagasin INSIDE. Här berättar vi våra kunders historia. Läs mer om bland annat återvunna datorer, trendigt bröd och designklassiska möbler. Och hur vi hjälpte dem med miljösmarta förpackningar.

En fight, som helst ska sluta oavgjort

Känsla och förnuft - många anser att det pågår en kamp mellan de båda. En ojämn kamp, där förnuftet är den evige förloraren. Det här numret av Inside säger något helt annat. Att de faktiskt kan sluta slåss och istället börja gå hand i hand - samarbeta flr en lika hållbar som positiv framtid.

Formstarka möbler som ger glädje och nytta i generation efter generation. Datorer som undviker sophögen och får nytt liv. Gott bröd, som är både nyttigt och trendriktigt. Och faktiskt, belysning som både underlättar den grå vardagen och går i takt med vår inre klocka. Som förpackningsleverantör är vi med i sällskapet. Med miljösmarta förpackningar som skyddar produkten och underlättar hanteringen. Samtidigt som de bygger varumärken och stimulerar försäljningen.

Inte nog med det. Ett av exemplen är ett konstföremål av en välkänd formgivare. En förpackning som blir en smakfull del av inredningen.

Läs INSIDE #3 som pdf här