Nyhet: Luv badrumsserie designad av Cecilie Manz

Pressmeddelande   •   Aug 28, 2019 14:42 CEST

Luvs originaldesign förenar nordisk renhet med tidlös elegans, där de mjuka formerna följer en skarp geometri. Valet av material och färger vittnar om Cecilie Manz känsla för nyanser och former. Hennes palett som innehåller matta lackfärger och porslin i mjuka nyanser har exklusivt utvecklats för Duravit och den förstärker fräschheten i den nya Luv-serien.

De vackra badkaren, som är producerade i DuraSolid A, har inga skarvar och utstrålar behaglig värme och en lyxig matt look. Badkaren kan stå fritt, mot en vägg eller i en hörnversion. Som ett extra raffinemang kan badkaren utrustas med en diskret, inbyggd luftbubbelfunktion eller med ett integrerat ljudsystem som styrs med Bluetooth.

Luvserien består även av vackra speglar, ovala tvättställ och möbler i tre bredder och harmoniska färgvariationer. Se fler bilder i bildbanken.

Duravit Luv badkar, fristående, 180 x 85 cm,  60.656 SEK

Kommentarer (0)