Duro söker en designer

Duro är för många ett begrepp inom skandinavisk interiördesign och sedan 1930 har vi arbetat med målsättningen att tillverka tapeter av högsta kvalitet och design. Vår affärsidé bygger på en omtanke om våra kunder, vår miljö, skandinavisk design och våra anställda. Utifrån dessa värden har vi utvecklat effektiva system för tillverkning och försäljning av tapeter. Detta har resulterat i framgångar både nationellt och internationellt. Duro har fabrik och huvudkontor i Gävle.

Under den senaste tiden har vi växlat upp och vill därför nu stärka oss med en ny designer på heltid till vår designstudio i Gävle. Genom åren har våra formgivare i hög grad fyllt Duros varumärke med ett innehåll. Nu vill vi ta steget ytterligare med en ny designer som kommer att ha ett nära samarbete med designchefen inom flertalet arbetsuppgifter. Hos oss arbetar du med flera spännande och stimulerande uppdrag tillsammans med vår produktionsavdelning. Klicka här för att få mer information om tjänsten samt hur du ansöker eller gå in på durosweden.se/karriar. Var med och skapa tapetkollektioner från idé till färdig produkt!

Sista ansökningsdag: 2015-06-29. Vi ser fram emot din ansökan med meritförteckning, ange referens: Designer. Vi tar emot ansökan via e-post: headoffice@durosweden.se

• hemsida