Vad är Harmoni för dig? Vinn tapeter till ett helt rum.

Duros senaste tapetkollektion Harmoni är en tolkning av känslan av att vakna upp utvilad i nytvättade lakan medan solens första strålar tittar in genom fönstret, känslan av att sträcka på sig till ljudet av småfåglarnas kvitter ute på balkongräcket och doften av kokkaffe med nygräddat bröd från köket. Känslan av varma sensommarkvällar med ett glas vin i handen, harmoniskt trädgårdsfix eller en stund för dig själv hemma på altanen med en bra bok. Nu är vi nyfikna på vad Harmoni innebär för dig, och du får chansen att vinna tapeter till ett helt rum!

För att delta i vår Harmoniska tävling behöver du bara

• Följa Duro Sweden på Instagram eller Facebook & gilla något av tävlingsinläggen
  • Ladda upp en bild på en stund som du ser är Harmonisk för dig, och tagga den med #minHarmoni och #durosweden

Behöver du inspiration kan du gå in och provtapetsera på vår hemsida, eller för att se alla våra mönster klicka här durosweden.se/tapet. Tävlingen startar onsdagen den 26 augusti och pågår under fyra veckor tom onsdag 23 september. För fullständig information besök durosweden.se/minHarmoni.

Efter avslutad tävling kommer vinnaren och den vinnande Harmoniska bilden att presenteras här på vår hemsida. Vinnaren utses av en jury utifrån lämnad bidrag. Totalt vinner en person sin favorittapet ur kollektionen Harmoni från Duro för ettvärde upp till 5000 kr.

• Media, kommunikation

• design
  • duro
  • heminredning
  • inspiration
  • nyhet
  • skandinavisk design
  • tapeter
  • tävling

Duro Sweden AB
Skandinavisk tapetdesign

Duro grundades 1930 med målsättningen att tillverka slitstarka och tåliga tapeter av hög kvalitet. Därför fick företaget och tapeterna namnet Duro, som betyder stark och varaktig. I nära dialog med kunderna vill vi utveckla och tillverka miljövänliga tapeter. Detta skall ske i en effektiv verksamhet med höga krav på produktens kvalitet och vår service till kunderna.

Sara Ljung Hedlund

Presskontakt Marknad- och kommunikationsansvarig 026656507