Hotel DUXIANA öppnar dörrarna i Kristianstad

Nuvarande Hotel Sirius i Kristianstad kommer efter sommaren bli en del av Hotel DUXIANA kedjan.

Makarna Annelie och Michael Lundquist har tillsammans med DUX placerat ytterligare ett Hotel DUXIANA på kartan.

Hotel DUXIANA finns i dag i Malmö, Lund, Helsingborg och Shanghai och nu även i Kristianstad.

Under sommaren kommer hotellet att successivt att ändra sin profil och början av september kommer Hotel DUXIANA i Kristianstad vara det senaste tillskottet i Hotel DUXIANA kedjan.

”Vi ser framemot att bli en del av Hotel DUXIANA, då det ligger i linje med vad vi vill erbjuda våra gäster, en unik miljö, präglad av komfort och omtanke om våra gäster med vår hemtrevliga miljö där det personliga mötet är det centrala. Att vi nu även har sängkomfort i världsklass” säger Annelie Lundquist

Vi är mycket glada för detta tillskott och vi välkomnar varmt Annelie och Michael in i DUX och DUXIANA familjen.

• hotelduxiana
  • hotell