Ny Visma.net-kund hos oss på EA System

Vi vill stolt presentera vår nya kund wrlds creations AB och hälsa dem välkomna till oss på EA System.

wrlds creations ursprung är en kreativ idé från år 2005 om en boll med unika egenskaper. The Waboba Ball har blivit en succé som spridit sig över världen. Företaget började med att ta fram en boll som studsar på vatten och har idag utvecklat produkten till att även studsa på land. Waboba är framtagen för alla som vill ha roligt samtidigt som de håller sig fysiskt aktiva utomhus.

EA System levererar affärssystemet Visma.net som kommer att vara navet i den lösning som ska växa fram. wrlds creations AB fokus ligger initialt på ekonomidelen men på sikt kommer logistiken och integrationer med webshopen att bli allt viktigare.