Easton Golf presenterar reseportföljen för Hösten 2012/Våren 2013

Easton Golf presenterar sin reseportfölj för Hösten 2012/Våren 2013.
17 golfdestinationer finns med i utbudet, både gamla favoriter samt fyra nya. Nyheterna är Mallorca, Rom, spanska Oliva Nova mellan Alicante och Valencia samt portugisiska Cascais.

– Jag tycker att vi har vårt starkaste utbud någonsin säger Robert Lundgren, verksamhetsansvarig på Easton Golf. Aldrig tidigare har vi kunnat presentera så många destinationer. Dessutom tycker jag att vi fått till en bra mix mellan gamla storfavoriter som Turkiet och Tunisien och nya resmål fortsätter han. Vi har även utvecklat vår satsning på Long Stay-resor med flera bra alternativ.

Easton Golfs nya katalog kommer att lanseras under Nordea Masters på Bro Hof den 6-9 juni och resorna kommer att öppnas upp för bokning på företagets hemsida inom de närmsta dagarna.

– Det är väldigt viktigt för oss att våra nya destinationer lever upp till de krav vi alltid strävar efter att en Easton-resmål ska bestå av vilket givetvis är bra golfbanor men det ska även vara bra flygförbindelser, bra boende nära såväl golf som levande by och trevliga utflyktsalternativ. Jag tycker att alla fyra nyheterna har just detta. Givetvis kommer vi att ha våra golfvärdar på plats på de nya resmålen, precis som på våra andra resor avslutar Robert Lundgren.

Snabbfakta för nyheterna hösten 2012:
Italien – Rom

Boende på Hotel Ripa i stadsdelen Trastevere
Spel på Acquasanta Roma GC och Country Club Castelgandolfo

Spanien – Mallorca

Boende på Iberostar Royal Cupido vid Platja de Palma
Spel på Golf Park Puntiró Golf Course

Spanien – Oliva Nova

Boende på Hotel Oliva Nova
Spel på Oliva Nova samt antingen El Bosque, El Saler eller La Galiana

Portugal – Cascais
Boende på Hotel Baia