Ledarskapsscenen vid Elaine Eksvärds föreläsning

​Braksuccé för Personal & Chef 2018!

När Nordens största konferens mässa och mötesplats, Personal & Chef, arrangerades på Kistamässan den 21-22 februari för sjunde året i rad, kunde både branschen och arrangören Easyfairs konstatera att mässan verkligen har satt sig på kartan och blivit ett event som både besökare och utställare verkligen uppskattar och gärna återkommer till. Årets mässa lockade hela 5 195 beslutsfattare.

Attraktivt seminarieprogram
Mässans scener var som vanligt mycket uppskattade och välbesökta. 5 scener var fyllda med inspirerande och kunskapsgivande föreläsningar med mängder av talare. Mest åhörare drog Elaine Eksvärd, Fredrik Reinfeldt och Lag & Avtals seminarium om GDPR.

Årets nyheter
I år hade mötesplatsen utökats med en heldagskonferens för chefer i offentlig sektor med talare som bland annat Charlotta Tillbom, digitaliseringsansvarig på Solna Stad samt Kicki Björklund, VD på Bostadsbolaget. Heldagen var mycket uppskattad av deltagarna. Dessutom bjöd också Shortcut in alla besökare och utställare till ett ”fuck up event” där tre framgångsrika HR-chefer delade med sig av misstag i sina karriärer.

För mer fakta om mässan besök www.personalchefsthlm.se Vid frågor eller intervjuer kontakta projektledare Amy Närenborn: 0704 34 45 44, amy.narenborn@easyfairs.com

I linje med sin mission ”Visit the future” gör Easyfairs det möjligt för intressenter att besöka framtiden genom att skapa åtråvärda mötesplatser som uppfyller deras behov och presenterar lösningar i bästa tänkbara format.

Genom Easyfairs arrangerar koncernen idag över 218 arrangemang i 17 länder (Algeriet, Belgien, Danmark, Förenade Arabemiraten, Finland, Frankrike, Kina, Nederländerna, Norge, Portugal, Schweiz, Singapore, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tyskland och USA).

I koncernens nordiska region ingår varumärken som Bostadsrättsmässan, Byggmässan, Caravan Stockholm, Comic con, Digigov, Ecommerce+Shop tech, Advanced Engineering, Plastteknik, Logistics & Distribution, Skydd & Säkerhet, Elmässan, Elektronik, Ekonomi & Företag, Empack, Fastighetsmässan, Fastfood & Café, Industrimässorna, Microsoft TechDays, MVTe, Möten & Events, Mötesplats Samhällssäkerhet, Personal & Chef, Restaurangexpo, SETT, Sign & Print, Smarta städer, Sportfiskemässan, Sveriges Bageri & Konditorimässa, Talous och Upphandlingsdagarna.

Easyfairs driver 10 mässanläggningar i Belgien, Nederländerna och Sverige (Antwerpen, Gent, Mechelen-Brussels North, Namur, Gorinchem, Hardenberg, Venray, Göteborg, Malmö och Stockholm).

Koncernen sysselsätter över 750 människor och förväntas generera intäkter på över 160 miljoner € för räkenskapsåret 2016-2017.

Easyfairs strävar efter att vara mötes- och mässbranschens mest innovativa, flexibla och effektiva arrangör. För att nå detta mål anställer vi engagerade medarbetare, använder bästa möjliga marknadsföringsverktyg och teknologiska lösningar och utvecklar starka varumärken. ”Visit the future with Easyfairs”.

För mer information, besök vår hemsida http://www.easyfairs.com

Related events